Acte de suport a Carme Forcadell dijous 15 de desembre

Arran de la citació de la presidenta del Parlament, Carme Forcadell, per declarar per haver permès la votació de la comissió d'estudi del procés constituent, Som del Sí organitza una concentració de suport a Sant Celoni prèvia a la que es farà divendres a les 9 del matí davant del TSJC.

La presidenta del Parlament de Catalunya, Carme Forcadell, és citada a declarar aquest divendres, 16 de desembre, per haver permès la votació de les conclusions de la comissió d'estudi del procés constituent.

Per aquest motiu, la plataforma unitària celonina Som del Sí (formada per ANC, Òmnium, Súmate, la CUP, ERC i PDECAT) convoquem a una mobilització en defensa de la presidenta demà, dijous, 15 de desembre, a les 19.45 hores a la plaça de la Vila. En primer lloc es farà una presentació de Som del Sí (que comptarà amb unes paraules de la regidora de la CUP Mariona Pascual) i seguidament la concentració de suport.

També us animem a participar en l’acte de suport a Forcadell i al Parlament català, davant del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya, divendres, 16 de desembre, a les 9 del matí.

Són moments de defensa de les nostres institucions i de la democràcia, i ara més que mai hem d’estar forts i units. Recordem i cridem ben alt que Votar no és cap delicte, votar és la solució.

La regidora Mariona Pascual dirà unes paraules en la presentació de la plataforma unitària Som del Sí