Acte final de campanya: brindis per la independència i per la futura República catalana

Aquest divendres, a partir de les 18 h a la plaça de l'Església, celebrarem l'acte final de la CUP Sant Celoni amb un brindis per la futura República catalana.

Acte final campanya 27S2015 CUP

Un brindis col·lectiu servirà per posar un dolç punt i final a aquesta campanya i encarar amb força les eleccions de diumenge, unes eleccions plebiscitàries en què es decidirà si el poble de Catalunya vol la independència i, consegüentment, iniciar un procés constituent per decidir com ha de ser el país que hem de construir.

Així, a partir de les 6 de la tarda, a la plaça de l’Església, hi haurà un taller infantil amb dibuixos i colors i una paradeta de venda de material de la CUP (samarretes i l'últim llibre de la CUP, Un peu al Parlament de Catalunya, sobre l’experiència d’aquesta legislatura).

Seguidament, a les 7, es farà lectura del manifest polític i, finalment, brindarem amb cava i coca ensucrada per la independència i la futura República catalana.

Perquè tot està per fer i tot és possible, no hi falteu!

I diumenge, a partir de les 7 de la tarda, farem el seguiment electoral a La Clau, no hi faltis!

Brindarem per aquest futur esperançador: per la independència i la creació de la futura República catalana