Es presenta la Xarxa de Sindicalistes per la independència

El divendres 21 de juliol, a les 7 de la tarda, es presenta la Xarxa de Sindicalistes per la independència per organitzar els treballadors perquè la futura República catalana sigui la dels treballadors.

Marc Sallas Sindicalistes independència / Nació digital

Des de La Clau i l'AJSC (Assemblea de Joves de Sant Celoni) han volgut aprofitar l'oportunitat de presentar la Xarxa Sindical per la Independència.

La Xarxa no es redueix a un posicionament d'organitzacions favorables al fet que el poble català decideixi el seu futur, sinó que neix amb la voluntat d'organitzar els treballadors a través d'una xarxa de sindicalistes per defensar i lluitar per una República Catalana que estigui al servei de la majoria treballadora i on s'assoleixi una redistribució justa de la riquesa.

Ens ho explicaran aquest divendres, 21 de juliol, a les 19 h al Sax Sala membres dels sindicats de CCOO (Albert Llargues), UGT (Joanjo Morales) i la Intersindical-CSC (Marc Sallas).

Organitzem-nos!

"Que la República que volem i per la qual lluitem és la República dels drets socials i laborals, una República al servei de la majoria treballadora d’aquest país"