La CUP celebra els 10 anys de presència a l'Ajuntament després d'una intensa assemblea

La 18a AUP va servir per analitzar els primers dos anys de legislatura i traçar el camí a seguir a partir d'ara

10 anys CUP Sant Celoni

La CUP va celebrar el 20 de maig passat la 18a AUP just a l’equador de la legislatura amb l’objectiu, d’entrada, de fer un repàs del que ha estat la tasca institucional d’aquests dos anys a partir del resultat electoral del 2015 i la formació de govern, la relació amb els altres grups i l’activitat comunicativa i de presència al carrer. I, seguidament, va iniciar un debat per plantejar l’estratègia política a seguir de cara als dos anys que venen.

Una cinquantena de persones, col·laboradores i simpatitzants de la CUP, van assistir a l’assemblea amb molt d’interès, tenint en compte també el procés nacional i el paper que hi tenen els municipis.

Celebració dels 10 de la CUP a l’Ajuntament

Aquí el vídeo de l'acte

Al finalitzar l’assemblea, vam voler celebrar que ara fa 10 anys que la CUP Sant Celoni i la Batllòria va posar els peus per primera vegada a l’Ajuntament celoní amb dos regidors: Montserrat Vinyets i Albert Ventura. Una entrada que dues legislatures després no podem fer més que valorar-la de molt positiva, donat els resultats cada vegada més generosos que hem rebut en les dues legislatures següents: el 2011 (amb més vots i dos regidors, Dani Corpas i Gerard Masferrer) i el 2015 (amb més de 1.200 vots i quatre regidors: Mariona Pascual, Jaume Turón, Enric Saurí i Puri Martín).

Aquesta celebració va incloure un petit parlament de Vinyets, Corpas i Pascual, en què van oferir una pinzellada dels moments més destacats del seu pas per l’ajuntament i van remarcar el pes dels municipis en el procés nacional.

Per celebrar els 10 anys, Monserrat Vinyets, Dani Corpas i Mariona Pascual van parlar dels moments més destacats del seu pas per la institució