Moció per exigir dignificar la situació del Parc de Bombers de Sant Celoni

El Ple celoní de dijous, 31 de gener, debatrà una moció de la CUP que insta el Departament d'Interior a millorar la situació del Parc de Bombers i minimitzar, alhora, el risc que suposa per a la població la situació actual.

parc bombers Sant Celoni Foto: Aitana Such

MOCIÓ PER MILLORAR EL PARC DE BOMBERS DE SANT CELONI

Davant el perill que representa per a Sant Celoni que el Parc de Bombers funcioni amb mínims (hi ha dies que pot estar tancat per manca de personal), i essent el nostre municipi un dels que té més risc químic, la CUP porta a debat una moció al Ple de dijous, 31 de gener, per instar el Departament d'Inerior a:

- Dotar de forma estable i permanent d’equipament de risc químic necessari el Parc de Bombers de Sant Celoni.

- Comprometre's a garantir el manteniment tant del vestuari del personal com del material d’intervenció i dels vehicles.

- Incrementar el mínim de bombers de guàrdia del Parc de Sant Celoni, passant del mínim actual de 4 a un mínim de 5.

- Fer un pla per reformar i adequar l’actual parc o fer-ne un de nou als terrenys cedits per l’Ajuntament de Sant Celoni.

Alhora, demana que la moció es faci arribar a l'Assemblea de Bombers així com als Plens dels municipis veïns de Breda, Riells i Viabrea, Gualba, Vallgorguina, Santa Maria de Palautordera, Sant Esteve de Palautordera, Montseny, Fogars de Montclús, Campins, Llinars, Sant Antoni de Vilamajor i Sant Pere de Vilamajor perquè se sumin a la moció.

Imatge: Aitana Such

Ell risc d’accident químic de Sant Celoni és un dels més elevats de Catalunya donada la naturalesa de bona part del parc industrial