Teresa Forcades i Antonio Baños recolzaran les candidatures CUP+PC al Baix Montseny

#juntssumem

La CUP i Procés Constituent constitueixen candidatures conjuntes al Baix Montseny

Teresa Forcades i Antonio Baños intervindran en l’acte de presentació per donar suport a aquestes plataformes d’esquerres

La CUP ha arribat a un acord amb Procés Constituent per concórrer a les pròximes eleccions municipals del 24 de maig amb una candidatura conjunta a Sant Celoni i Palautordera. Aquest acord neix de la voluntat de construir una plataforma d’esquerres forta i cohesionada a tots dos pobles que pugui portar a terme les polítiques transformadores avui imprescindibles per fer front a l’actual context de crisi social.

Tot i que Sant Esteve hi concorrerà únicament com a CUP, la presentació de les tres candidatures de forma conjunta respon a la necessitat de treballar plegats entre els tres pobles veïns.

A l'acte de presentació comptarem amb la presència i el suport de Teresa Forcades, impulsora juntament amb Arcadi Oliveres de Procés Constituent, i del periodista Antonio Baños, membre de l’entitat cívica Súmate.

Serà el divendres 20 de febrer a les 19 hores al teatre Pare Casals de Sant Esteve de Palautordera.