Un nou Vilacup dedicat l'Hospital de Sant Celoni i a la privatització del sistema de salut

Cliqueu sobre VILACUP 21, a la barra lateral de la dreta, per visualitzar-lo.

Ja tenim aquí el nou Vilacup, aquest cop amb un especial sobre el procés de privatització del sistema públic de salut i el cas de l'Hospital de Sant Celoni.

Vilacup 21 CUP Sant Celoni

Aquest Vilacup (cliqueu aquí per veure'l) l'hem volgut dedicar al procés de privatització del sistema públic de salut, un procés duríssim amb unes conseqüències que diàriament podem observar al nostre voltant, i al cas de l'Hospital celoní i la seva naturalesa de fundació privada sense afany de lucre.

A més, també hi trobareu un editorial sobre el paper que la CUP juga des de fa un any, des de la constitució del nou ajuntament, d'única alternativa a l'equip de govern. I diversos temes institucionals destacats: les plaques de Jordi Pujol de l'hospital que el Ple va decidir que s'havien de retirar, el sistema d'accés a El Blauet o la unió dels equips de futbol, entre d'altres.

Molt aviat el rebreu a casa.

L'Hospital celoní és una fundació privada que ofereix serveis sanitaris i assitencials, però també es veu afectat per la privatització de la salut.