VilaCup del mes de juny de 2021

Aquesta edició del Vilacup comença amb una crida a reactivar els carrers, des del sindicalisme combatiu, aturant desnonaments, o reactivant les activitats culturals i polítiques a places de la Vila. Seguim posant la mirada en les joves, preguntant-nos com els ha afectat la pandèmia i el relat que s'ha construït per criminalitzar-les. Amb relació a la voluntat de reactivar-nos als carrers, presentem tres campanyes temàtiques que guiaran la nostra acció política durant els pròxims anys, aquestes campanyes tracten sobre: Municipalisme, Convivència i Lluita contra el canvi climàtic i defensa del territori. No deixem de banda l'apartat institucional, en aquest Vilacup podrem trobar una petita reflexió sobre els pressupostos municipals d'enguany, una crida a revertir les desigualtats del sistema educatiu amb el títol 'Calen escoles diferents no desiguals' i per últim acabem amb un article sobre el nou POUM municipal.