Documents

Aquesta edició del Vilacup comença amb una crida a reactivar els carrers, des del sindicalisme combatiu, aturant desnonaments, o reactivant les activitats culturals i polítiques a places de la Vila. Seguim posant la mirada en les joves, preguntant-nos com els ha afectat la pandèmia i el relat que s'ha construït per criminalitzar-les. Amb relació a la voluntat de reactivar-nos als carrers, presentem tres campanyes temàtiques que guiaran la nostra acció política durant els pròxims anys, aquestes campanyes tracten sobre: Municipalisme, Convivència i Lluita contra el canvi climàtic i defensa del territori. No deixem de banda l'apartat institucional, en aquest Vilacup podrem trobar una petita reflexió sobre els pressupostos municipals d'enguany, una crida a revertir les desigualtats del sistema educatiu amb el títol 'Calen escoles diferents no desiguals' i per últim acabem amb un article sobre el nou POUM municipal.

Especial eleccions al Parlament de Catalunya el 14 de febrer de 2021, amb la candidata Dolors Sabater, Mariona Pascual, Montserrat Vinyets i Natàlia Sànchez.

El relleu de Mariona Pascual, el nou regidor Xavier Garcia 'Garci', el necessari rescat dels drets socials, la sanitat i les persones, educació, ecologisme i molt més.

Miniprograma polític per a les eleccions municipals 2019, extret del document extens Una proposta per a Sant Celoni i la Batllòria, amb el pla de govern.

No és cap broma, estem a punt per governar!

El document Una proposta per a Sant Celoni i la Batllòria recull les propostes que configuren el full de ruta de la CUP presentat amb motiu de les eleccions municipals 2019. Està fet a partir de l'experiència acumulada en els darrers 15 anys i hi han col·laborat persones molt diverses i de diferents àmbits, i sobretot, està enriquit amb la mirada d'entitats socials, culturals, esportives i veïnals del poble, que fan de Sant Celoni i la Batllòria uns pobles vius.

Pàgines