Notícies de Sant Celoni

Referèndum 1 octubre 2017

Per ara, els actes previstos abans del dia 1 d'octubre són els següents:

Dc. 20 SET. 'Fem pinya'. Acte amb els càrrecs electes pel dret a decidir del Vallès Oriental. Sala Tarafa, 20 h, Granollers.

Dj. 21 SET. Debat a la Ràdio amb totes les forces polítiques. A les 19 h a la Sala Bernat Martorell, Sant Celoni.

Dv. 22 SET. Acte unitari pel Sí al Centre Cívic de Breda. Hi participa la regidora celonina Mariona Pascual. 20 h.

Especial Referèndum 1-O 2017

Falten pocs dies per a l'1 d'octubre i ja tenim tota la maquinària engegada. I avui ens plau presentar-te l'Especial Referèndum 1-O que hem estat treballant aquest estiu, perquè segur que hi trobaràs la resposta a moltes de les preguntes que et pots estar fent sobre el procés independentista.

El dret a l'autoderminació, la futura República catalana i la independència, tres grans temes que són al centre del nostre dia a dia i que observem entusiasmats amb la mirada posada en el referèndum de l'1-O. Per tot això hem organitzat tres actes, en plena Festa Major de Sant Celoni, i abans de la Diada de l'11 de Setembre. Per escalfar motors i fer pinya al llarg d'un setembre en què haurem d'afrontar mil i un embats de l'Estat espanyol.

11 setembre 2017

La Diada de l'11 de Setembre d'aquest any serà l'última sota el govern de l'Estat espanyol, una diada històrica en què haurem de fer pinya més que mai.

Per això t'animem a venir a la manifestació de Barcelona en els busos que sortiran del pavelló 11 de Setembre de Sant Celoni a les 14 h. Preu: 8 euros.

Si t'hi vols apuntar, escriu-nos a santceloni@cup.cat.

Som-hi!

Ple municipal CUP Sant Celoni

Estem de celebració, perquè finalment s'ha aprovat el conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Sant Celoni i el Consell Comarcal del Vallès Oriental per fer possible el bus que ha de traslladar els alunmnes a l'edifici nou de l'escola Soler de Vilardell, ubicat al costat de l'Institut Baix Montseny.

Mariona Pascual CUP Sant Celoni / Imatge: PobleLliureVO

COMUNICAT DE PREMSA

ASSEMBLEA D’ELECTES DEL VALLÈS ORIENTAL

Marc Sallas Sindicalistes independència / Nació digital

Des de La Clau i l'AJSC (Assemblea de Joves de Sant Celoni) han volgut aprofitar l'oportunitat de presentar la Xarxa Sindical per la Independència.

Butlletí CUP Sant Celoni

Trobàvem molt necessari crear una eina per poder informar amb més rapidesa sobre el que passa als plens municipals i el que passa al carrer i que sigui d'interès per al nostre projecte polític. Per això hem creat el Butlletí de la CUP Sant Celoni i la Batllòria, perquè pugueu estar sempre informats.

Porta a porta CUP Sant Celoni

Fa uns quants mesos, l’equip de govern va posar en marxa la campanya “Croada contra l’incivisme”, campanya que des de la CUP no compartim per dos grans motius. D’una banda, perquè la croada se centra en l’ordenança sobre distribució de publicitat que, entre d’altres coses, posa límit a les entitats del poble a l’hora de penjar cartells sobre els actes que organitzen. Una ordenança aprovada amb els vots de CiU i el PSC l’any 2008 i els vots en contra de la CUP i les al·legacions de 28 entitats celonines.

Baños Serra Gonzàlez 020717 CUP Sant Celoni

El portaveu de Súmate Antonio Baños (@antoniobanos_) i la diputada de la CUP-CC al Parlament Gabriela Serra (@mgabriela_serra) ens acompanyaran diumenge vinent, 2 de juliol, per donar el tret de sortida a la campanya de la CUP pel SÍ al referèndum.

Pàgines