Notícies de Sant Celoni

Ple Sant Celoni 26 juliol 2018

En el marc de revisió del nomenclàtor municipal, el Ple celoní d’ahir va aprovar canviar el nom de la plaça del Comte del Montseny per plaça de l’1 d’Octubre, amb els vots de la CUP, PdCat i ERC, i en contra del PSC i ICV.

regidors CUP Ple 26 juliol 2018

Arran de la proposta de les AMPA de les quatre escoles públiques sobre els criteris per atorgar les subvencions, el Ple del 31 de maig va tirar enrere la proposta de subvencions dels casals d’estiu de l’equip de govern.

la Batllòria

Us presentem el dossier que hem confeccionat per entendre com han viscut i com viuen els batlloriencs i quins són els reptes que hauran d'afrontar com a poble. Consulta'l aquí!

Una aproximació a la Batllòria

Consulta aquí el fulletó abreujat

Consulta aquí el dossier complet

Jaume Turón CUP Sant Celoni la Batllòria

>> Vídeo clica aquí!

El 2017 el govern celoní només es va gastar el 21,9% dels diners previstos per a inversions

CUP Quim Torra Soler Vilardell Sant Celoni

La CUP ha aprofitat la presència del president de la Generalitat de Catalunya, Quim Torra i Pla, avui a Sant Celoni per inaugurar els edificis del nou institut de formació professional i l’escola Soler de Vilardell per entregar-li una carta (l’adjuntem seguidament) descrivint el panorama educatiu celoní i la desigualtat existent entre escola pública i concertada que ha viscut tradicionalment el nostre poble.

El posicionament de la CUP en suport dels CDR

Preàmbul. Sobre la llibertat d'expressió a l’Estat espanyol

L'article 19 de la Declaració Universal de Drets Humans (1948) estableix que:

"Tot individu té dret a la llibertat d'opinió i d'expressió; aquest dret inclou el de no ser molestat a causa de les seves opinions, el d'investigar i rebre informacions i opinions, i el de difondre-les, sense limitació de fronteres, per qualsevol mitjà d'expressió".

CUP Sant Celoni la Batllòria

Els arguments de la CUP per abstenir-se en el punt sobre les ordenances reguladores de preus públics dels Serveis Socials

"Copsem la bona voluntat de la proposta però no entenem el nou sistema de trams i bonificacions per al servei del SAD (Servei d'Atenció Domiciliària) i del SAM (Servei d'Atenció Multidisciplinària).

Plataforma defensa habitatge 230518 Sant Celoni

Diverses entitats de caire social i en defensa del dret a l’habitatge del Baix Montseny, a més de la CUP Sant Celoni, es van reunir el 23 de maig passat a La Clau per posar en comú punts de vista, campanyes pròpies i traçar un pla estratègic coordinat davant del problema de l’accés a un habitatge digne al Baix Montseny.

Barris CUP Sant Celoni

Aquest dissabte a les 7 de la tarda a la plaça de l'Església presentarem el dossier sobre les Borrelles, les Torres i el Salicar, en el marc de la Mostra d'Entitats de Sant Celoni. A partir de les 17 h tindrem la parada al carrer Major, molt a prop de la plaça de l'Església.

Comunitat Sant Celoni

Un mes després que el govern celoní del CiU aprovés els Pressupostos del 2018 amb el PSC, es va portar a votació una modificació d’aquests comptes. Una modificació que demostra la incapacitat de l'actual govern per tirar endavant les inversions, per exemple, perquè només va gastar una cinquena part dels diners que tenia disponibles. I, alhora, la poca exigència d'un PSC que es limita a sortir a la foto. Vegem-ho.

Pàgines