Notícies de Sant Celoni

11 setembre 2017

La Diada de l'11 de Setembre d'aquest any serà l'última sota el govern de l'Estat espanyol, una diada històrica en què haurem de fer pinya més que mai.

Per això t'animem a venir a la manifestació de Barcelona en els busos que sortiran del pavelló 11 de Setembre de Sant Celoni a les 14 h. Preu: 8 euros.

Si t'hi vols apuntar, escriu-nos a santceloni@cup.cat.

Som-hi!

Ple municipal CUP Sant Celoni

Estem de celebració, perquè finalment s'ha aprovat el conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Sant Celoni i el Consell Comarcal del Vallès Oriental per fer possible el bus que ha de traslladar els alunmnes a l'edifici nou de l'escola Soler de Vilardell, ubicat al costat de l'Institut Baix Montseny.

Mariona Pascual CUP Sant Celoni / Imatge: PobleLliureVO

COMUNICAT DE PREMSA

ASSEMBLEA D’ELECTES DEL VALLÈS ORIENTAL

Marc Sallas Sindicalistes independència / Nació digital

Des de La Clau i l'AJSC (Assemblea de Joves de Sant Celoni) han volgut aprofitar l'oportunitat de presentar la Xarxa Sindical per la Independència.

Butlletí CUP Sant Celoni

Trobàvem molt necessari crear una eina per poder informar amb més rapidesa sobre el que passa als plens municipals i el que passa al carrer i que sigui d'interès per al nostre projecte polític. Per això hem creat el Butlletí de la CUP Sant Celoni i la Batllòria, perquè pugueu estar sempre informats.

Porta a porta CUP Sant Celoni

Fa uns quants mesos, l’equip de govern va posar en marxa la campanya “Croada contra l’incivisme”, campanya que des de la CUP no compartim per dos grans motius. D’una banda, perquè la croada se centra en l’ordenança sobre distribució de publicitat que, entre d’altres coses, posa límit a les entitats del poble a l’hora de penjar cartells sobre els actes que organitzen. Una ordenança aprovada amb els vots de CiU i el PSC l’any 2008 i els vots en contra de la CUP i les al·legacions de 28 entitats celonines.

Baños Serra Gonzàlez 020717 CUP Sant Celoni

El portaveu de Súmate Antonio Baños (@antoniobanos_) i la diputada de la CUP-CC al Parlament Gabriela Serra (@mgabriela_serra) ens acompanyaran diumenge vinent, 2 de juliol, per donar el tret de sortida a la campanya de la CUP pel SÍ al referèndum.

Baix Montseny / Foto: Ajuntament de Sant Celoni

Pel que fa a la moció presentada per ERC al Ple del 25 de maig sobre la coordinació dels municipis del Baix Montseny, des de la CUP vam exposar que hi votaríem a favor, però que el nostre sí era un sí crític. Per què?

Robotseny 2017 Sant Celoni

Volem felicitar i donar tot el nostre suport a l’organització del projecte Robotseny i a la comunitat educativa celonina per l’èxit del projecte i per tot el que significa impulsar les competències científiques i creatives dels alumnes, en col·laboració amb les empreses, fomentar el treball cooperatiu entre els alumnes i, a més, amb una visió àmplia de Baix Montseny.

concentració de suport al referèndum 11 juny 2017

Amb el títol Referèndum és democràcia!, les entitats sobiranistes Òmnium Cultural, ANC i l'AMI convoquen una concentració aquest diumenge, 11 de juny, a les 12 del migdia a la plaça de Puig i Cadafalch de Montjuïc de suport al referèndum, després que el president de la Generalitat de Catalunya, Carles Puigdemont, hagi anunciat avui la pregunta del referèndum: "Voleu que Catalunya sigui un Estat independent en forma de república?", i la data, l'1 d'octubre del 2017.

Pàgines