Notícies de Sant Celoni

la Batllòria

Us presentem el dossier que hem confeccionat per entendre com han viscut i com viuen els batlloriencs i quins són els reptes que hauran d'afrontar com a poble. Consulta'l aquí!

Una aproximació a la Batllòria

Consulta aquí el fulletó abreujat

Consulta aquí el dossier complet

Jaume Turón CUP Sant Celoni la Batllòria

>> Vídeo clica aquí!

El 2017 el govern celoní només es va gastar el 21,9% dels diners previstos per a inversions

CUP Quim Torra Soler Vilardell Sant Celoni

La CUP ha aprofitat la presència del president de la Generalitat de Catalunya, Quim Torra i Pla, avui a Sant Celoni per inaugurar els edificis del nou institut de formació professional i l’escola Soler de Vilardell per entregar-li una carta (l’adjuntem seguidament) descrivint el panorama educatiu celoní i la desigualtat existent entre escola pública i concertada que ha viscut tradicionalment el nostre poble.

El posicionament de la CUP en suport dels CDR

Preàmbul. Sobre la llibertat d'expressió a l’Estat espanyol

L'article 19 de la Declaració Universal de Drets Humans (1948) estableix que:

"Tot individu té dret a la llibertat d'opinió i d'expressió; aquest dret inclou el de no ser molestat a causa de les seves opinions, el d'investigar i rebre informacions i opinions, i el de difondre-les, sense limitació de fronteres, per qualsevol mitjà d'expressió".

CUP Sant Celoni la Batllòria

Els arguments de la CUP per abstenir-se en el punt sobre les ordenances reguladores de preus públics dels Serveis Socials

"Copsem la bona voluntat de la proposta però no entenem el nou sistema de trams i bonificacions per al servei del SAD (Servei d'Atenció Domiciliària) i del SAM (Servei d'Atenció Multidisciplinària).

Plataforma defensa habitatge 230518 Sant Celoni

Diverses entitats de caire social i en defensa del dret a l’habitatge del Baix Montseny, a més de la CUP Sant Celoni, es van reunir el 23 de maig passat a La Clau per posar en comú punts de vista, campanyes pròpies i traçar un pla estratègic coordinat davant del problema de l’accés a un habitatge digne al Baix Montseny.

Barris CUP Sant Celoni

Aquest dissabte a les 7 de la tarda a la plaça de l'Església presentarem el dossier sobre les Borrelles, les Torres i el Salicar, en el marc de la Mostra d'Entitats de Sant Celoni. A partir de les 17 h tindrem la parada al carrer Major, molt a prop de la plaça de l'Església.

Comunitat Sant Celoni

Un mes després que el govern celoní del CiU aprovés els Pressupostos del 2018 amb el PSC, es va portar a votació una modificació d’aquests comptes. Una modificació que demostra la incapacitat de l'actual govern per tirar endavant les inversions, per exemple, perquè només va gastar una cinquena part dels diners que tenia disponibles. I, alhora, la poca exigència d'un PSC que es limita a sortir a la foto. Vegem-ho.

Ajuntament Jove 2018 Sant Celoni

El projecte Ajuntament Jove que impulsa l'Ajuntament de Sant Celoni i la Batllòria va acollir la presentació de quatre estudis sobre diferents aspectes que afecten el poble i una possible solució. Aquest any van ser alumnes de 4t d'ESO dels centres Cor de Maria, La Salle, Avet Roig i Institut Baix Montseny els que s'hi van presentar.

Sant Jordi 2018 Sant Celoni

El projecte Ajuntament jove va dirigit a alumnes de 4t d'ESO amb l’objectiu que centrin el seu treball de recerca en un problema del municipi i busquin una possible solució. La idea de la convocatòria és promoure l'interès i el compromís dels estudiants amb el poble a través de l'estudi d'algun aspecte que considerin que es pot millorar.

Pàgines