20a Assemblea: debatrem el programa electoral i la proposta de llista

Falten dos mesos per a les eleccions municipals i tenim una proposta de programa polític per a Sant Celoni i la Batllòria. Vine a l'assemblea (dissabte 30 març 10.30 Sala Bernat Martorell). Distribuirem el debat en quatre taules temàtiques (10.30-12.00). Escull la teva segons les qüestions que plantegem a baix.

20a Assemblea d'Unitat Popular CUP Sant Celoni i la Batllòria

20a Assemblea d'Unitat Popular

Dissabte 30 març 10.30 Sala Bernat Martorell

Qüestions per encarar el debat

Eix 2. Un poble per a les persones

Gent gran · Convivència · Salut Educació · Dona · Habitatge · Persones amb discapacitat

Sabem quina qualitat de vida té la gent gran? Té el protagonisme que es mereix?

Com es poden reduir els conflictes veïnals als barris?

Com es pot promoure una taula salut comunitària fora del CAP?

Com acostem els reforços educatius i els coneixements artístics i musicals als barris? Com es fomenten les inquietuds intel·lectuals dels seus infants i joves?

N’hi ha prou amb un servei d’atenció personalitzada a la dona?

Com s’independitza un jove a Sant Celoni i la Batllòria?

Quines barreres arquitectòniques es troba la gent amb discapacitat?

Eix 3. L’economia al servei de les persones

Comerç · Promoció econòmica i impuls de nous sectors · Economia social i solidària · Emprendedoria · Ocupació i treball · Fiscalitat justa i política pressupostària

Com podem promoure el desenvolupament econòmic local i potenciar el comerç de proximitat? Es fa tot el possible des de l’Ajuntament?

Com podem explotar el potencial del nostre entorn (Montseny i Montnegre) de forma sostenible i respectuosa amb el medi?

Com podem desenvolupar una economia per a les persones, crear i defensar llocs de treball i fomentar l’emprenedoria?

Com podem ajudar a una millor redistribució de la riquesa per tal de treballar per la igualtat d’oportunitats?

Eix 4. Un poble amable i sostenible

Model de poble · Governar amb perspectiva de barris · Mobilitat sostenible i universal · Residus, brutícia i degradació de l’entorn · Model energètic · Un pla d’inversions

Com ha de ser la relació entre l’Ajuntament i els barris? Com s’ha de concretar?

Com redefinim els usos de l’espai públic? Quines actuacions son les més urgents/ que tenen un impacte més gran?

Com creus que Sant Celoni podria millorar l'eficiència energètica (o caminar una mica més cap a la sobirania energètica)?

Com podem obrir Sant Celoni i la Batllòria al bosc?

Com penses que es pot millorar la relació de Sant Celoni amb la indústria? Hi hauria d'haver més control de les emissions de volàtils orgànics i abocaments a la Tordera?

Eix 5. L'oci com a espai de desenvolupament comunitari

Cultura · Lleure · Esports · Política de lleure i oci de qualitat

Sant Celoni i la Batllòria cobreixen les necessitats d'oci i lleure de tot el veïnat i les diferents franges d'edat (infants, joves, adults i gent gran)?

Com podríem millorar la Festa Major i altres festes populars anuals i quin paper hi han de jugar les entitats?

Com podem fer viu el patrimoni cultural, històric i natural?

Quin és el paper que ha de tenir l’ajuntament per fomentar la pràctica esportiva i que tothom tingui les mateixes oportunitats de practicar-lo?

Vine i participa en una de les quatre taules per debatre el programa electoral. Escull la teva!