El feixisme entra en campanya al Baix Montseny

Nota de premsa: CUP Palautordera, CUP Sant Esteve i CUP Sant Celoni: divendres 8 de desembre al migdia, un grup d'encaputxats van arrencar i esquinçar, amb navalles, pancartes i plafons de la CUP i d'altres partits independentistes.

Eleccions 21D CUP Baix Montseny

Nota de premsa: CUP Palautordera, CUP Sant Esteve i CUP Sant Celoni

Divendres al migdia, un grup d'encaputxats que vestien roba militar van arrencar i esquinçar pancartes i plafons de la CUP i d'altres partits independentistes.

Una veïna va veure com tres encaputxats estava arrencant una pancarta de la CUP a Palautordera, a plena llum del dia. Quan els va recriminar el que estaven fent, el grup d'encaputxats amb passamuntanyes li va respondre amb salutacions feixistes. La mateixa veïna va alertar els Mossos d'Esquadra del que estava passant, i diversos cotxes patrulla es van desplaçar a la zona. Tanmateix, i durant tot el migdia, veïns de Sant Esteve, Sant Celoni i Llinars van denunciar atacs similars a les seves poblacions.

Des de les CUP de Palautordera, Sant Celoni i Sant Esteve estem recopilant tota la informació dels veïns per presentar una denúncia a la Junta Electoral, per delicte electoral. Alhora, denunciem la impunitat amb la qual actuen aquests grups feixistes, i la greu amenaça que representen per a les forces polítiques democràtiques.

Aquestes actituds i accions de caràcter feixista només ens refermen en la nostra voluntat de guanyar les eleccions del 21D i construir una República més democràtica. Seguirem dempeus en la nostra lluita, i una bona mostra és la reposició de les pancartes malmeses. Des de la CUP volem dir ben clar que, enfront de l’“A por ellos” que han animat les forces del règim del 78, es trobaran el nostre “No passaran” antifeixista.

CUP de Palautordera, Sant Esteve i Sant Celoni

Les accions de caràcter feixista només ens refermen en la nostra voluntat de guanyar les eleccions del 21D i construir una República més democràtica