El Ple d'avui debat una moció de la CUP per la gestió directa del servei de neteja municipal

Avui, dijous, 18 desembre, a les 9 del vespre hi ha Ple municipal ordinari en què es debatrà, entre d'altres, la  moció entrada per la CUP per sol·licitar a l'Ajuntament la gestió directa i la dignificació dels servei de neteja dels edificis municipals. Recordeu que podeu escoltar el Ple en directe per Punt 7 Ràdio.

Ordre del dia

I.- PART DISPOSITIVA

1. Aprovació, si s’escau, de les actes de les sessions anteriors.

2. Designació, si s’escau, dels membres que han de formar part de la Comissió de seguiment del Centre per a la petita infància i família – Escola bressol municipal.

3. Modificació, si s’escau, de la composició de la Comissió de seguiment del Centre municipal d’expressió – Escola de música.

4. Acceptació, si s’escau, de la subvenció atorgada pel Ministeri de Cultura per a la rehabilitació de l’edifici de Can Ramis.

5. Acceptació, si s’escau, d’una subvenció del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya per al finançament de l’Escola municipal de música, curs 2008-2009.

6. Aprovació, si s’escau, del conveni de col·laboració amb la Comissió Central de Subministraments de la Generalitat de Catalunya, per a la participació en el Sistema central d’adquisicions de béns i serveis.

7. Ratificació, si s’escau, de la resolució de l’Alcaldia de 14 de maig de 2009 per la qual s’aprovà el Pla de seguretat i salut de les obres de construcció del pavelló poliesportiu municipal del Sot de les granotes.

8. Ratificació, si s’escau, de la resolució de l’Alcaldia de 8 de maig de 2009 per la qual s’aprovà la sol·licitud d’ajut al Fons de foment del programa de barris i àrees urbanes i viles.

9. Aprovació definitiva, si s’escau, de la modificació de l'Ordenança fiscal número 24 reguladora de la taxa per la prestació dels serveis i d'activitats d'ensenyament del Centre municipal d'expressió.

10. Aprovació provisional, si s’escau, de la modificació puntual del Pla parcial del sector P-2 Les Torres, per un ajust en la zonificació dels sistemes viari, d’espais lliures i equipaments, promoguda per l’Ajuntament de Sant Celoni.

11. Aprovació, si s’escau, de la contractació a través del Registre d’entitats promotores d’habitatge protegit de la Diputació de Barcelona de la constitució d’un dret de superfície sobre una finca municipal per a la promoció d’habitatges protegits en règim de lloguer.

12. Aprovació inicial, si s’escau, d’una modificació de crèdit del pressupost prorrogat per a l’exercici de 2009.

13. Aprovació, si s’escau, de la incorporació de dos nous membres al Consell de Poble de la Batllòria.

14. Iniciació, si s’escau, del procediment per a la resolució del contracte de les obres del complex esportiu municipal al Sot de les granotes.

15. Aprovació, si s’escau, de la moció presentada per la Secció Local d’ERC de Sant Celoni i la Batllòria per declarar la Festa de Sant Joan com a Festa Nacional dels Països Catalans.

16. Aprovació, si s’escau, de la moció del grup municipal de la CUP per a la gestió directa i dignificació del servei de neteja dels edificis municipals.

II.- CONTROL DE L'EQUIP DE GOVERN MUNICIPAL

17. Informació de la correspondència rebuda des del darrer Ple ordinari.

18. Informació de les resolucions dictades per l'Alcaldia i per la regidora de Seguretat Ciutadana en els mesos de març, abril i maig de 2009.

19. Donar compte de les contractacions urgents de personal realitzades per l'Alcaldia en els mesos de març, abril i maig de 2009.