El Ple de dijous debatrà si dóna suport a la consulta sobre la independència dels Països Catalans

El Ple municipal d'aquest dijous (8 d'octubre, a les 9 del vespre) debatrà una moció entrada pels grups de CiU, ERC i CUP per via d’urgència en nom de la Plataforma organitzadora de la consulta sobre la independència dels Països Catalans (formada per aquests tres grups, diferents entitats i associacions locals, i persones a títol individual) en què es demana que el Ple doni suport institucional a una consulta popular sobre la independència. La intenció és que la consulta se celebri abans que finalitzi el 2009.

A més, el Ple també debatrà dues mocions entrades per la CUP. Una primera (llegiu-la aquí) demana que el personal del Jutjat de pau de Sant Celoni utilitzi el català com a llengua vehicular (tenint en compte que el Jutjat de pau és l’administració de justícia més propera als ciutadans i que actualment el català hi és pràcticament inexistent), i una segona pretén millorar la situació laboral del personal de neteja dels edicifis municipals (llegiu-la aquí) amb un augment dels seus sous, un fet que des de l’ajuntament no s’ha tingut en compte en la renovació del servei de neteja amb l’empresa Clece.

Recordeu que podeu escoltar el Ple per Punt7 Ràdio. Podeu llegir l'ordre del dia del Ple de dijous a continuació.

Ple municipal 8 octubre 2009

Ordre del dia

I.- PART DISPOSITIVA

1. Aprovació, si s’escau, de les actes de les dues sessions anteriors.

2. Aprovació inicial, si s’escau, del Pla d’actuació municipal per risc d’inundacions.

3. Aprovació, si s’escau, de la modificació del conveni amb l’Ajuntament de SantaMaria de Palautordera per al sosteniment de l’escola mancomunada “La Tordera”.

4. Aprovació, si s’escau, de la modificació de la normativa del Centre municipal d’expressió – Escola de música.

5. Completar, si s’escau, l’acord plenari sobre la cessió d’un solar a favor de la Generalitat de Catalunya per a l’ampliació de l’IES Baix Montseny.

6. Verificació, si s’escau, del text refós de la Modificació puntual del Pla general d’ordenació urbana relativa al pont sobre el riu la Tordera, al nucli de la Batllòria.

7. Aprovació, si s’escau, dels Programes d’adequació i de les sol·licituds de subvenció referents a les urbanitzacions Boscos de Montnegre, Can Coll, Roial Parc i Cal Batlle.

8. Aprovació, si s’escau, del compte general de la Corporació corresponent a l’exercici de 2008.

9. Aprovació, si s’escau, de la revisió de les tarifes del servei municipal d’aigua potable.

10. Aprovació, si s’escau, de la moció proposada per la Diputació de Barcelona per a que es concedeix el Premi Nobel de la Pau a la Fundació Vicenç Ferrer.

11. Aprovació, si s’escau, de la moció presentada per la Secció Local d’ERC per a l’adhesió a la iniciativa legislativa popular “Televisió sense fronteres”.

12. Aprovació, si s’escau, de la moció presentada per la Secció Local d’ERC per a la declaració de Sant Celoni com a ciutat “Gay Friendly”.

13. Aprovació, si s’escau, de la moció presentada pel grup municipal de la CUP en suport de l’ús del català als Jutjats de Pau.

14. Aprovació, si s’escau, de la moció presentada pel grup municipal de la CUP per a la dignificació del servei de neteja dels edificis municipals.

II.- CONTROL DE L'EQUIP DE GOVERN MUNICIPAL

15. Informació de la correspondència rebuda des del darrer Ple ordinari.

16. Informació de les resolucions dictades per l'Alcaldia i per la regidora de SeguretatCiutadana en els mesos de juliol, agost i setembre de 2009.

17. Donar compte de les contractacions urgents de personal realitzades per l'Alcaldia enels mesos de juliol, agost i setembre de 2009.

18. Precs i preguntes.