El Ple municipal aprova la moció de condemna dels atacs d'Israel contra la franja de Gaza

La CUP, juntament amb els grups del PSOE-PSC i CiU, va presentar al Ple extraordinari de dimarts passat una moció de condemna rotunda (llegiu-la aquí) dels atacs d'Israel contra la franja de Gaza i fent una crida a l'alto el foc. La moció aprovada inclou els cinc acords següents: 1. Condemnem de forma rotunda els atacs d’Israel a territori Palestí i demanem l’alto el foc. 2. Demanem el compliment de la Quarta Convenció de Ginebra i la investigació dels fets esdevinguts en aquests 22 dies d’ofensiva militar. 3. Demanem que el govern Espanyol aturi el comerç d’armes amb Israel. 4. Demanem que el govern de la Generalitat de Catalunya valori deixar de fomentar acords comercials amb Israel promoguts des del Departament de Vicepresidència i el d’Innovació, Universitats i Empresa, mentre Israel no accepti les resolucions de l’ONU. 5. Comunicar aquests acords a totes les forces polítiques catalanes amb representació al Parlament de Catalunya, al Congrés dels Diputats, al Parlament Europeu i als governs respectius. La moció va ser aprovada per 15 vots a favor i 2 abstencions.

El caràcter extraordinari d'aquest Ple municipal...

El caràcter extraordinari d'aquest Ple municipal venia donat pels punts següents:

1.
Aprovació, si s’escau, de la inversió titulada “Projecte de Centre de formació Baix Montseny – Sax Sala”, finançada amb càrrec al Fons Estatal d’Inversió Local.

2. Delegació, si s’escau, a la Junta de Govern Local de les facultats necessàries per a l’aprovació del projecte tècnic, la licitació de les obres i l’execució del contracte de la inversió titulada “Projecte de Centre de formació Baix Montseny – Sax Sala”.

Finalment, i amb els vots a favor de tots els grups, aquests dos punts es van aprovar, cosa que significa l'antiga sala de concerts Sax Sala (al barri del Baix Montseny) es convertirà en el Centre de formació Baix Montseny - Sax Sala, amb el finançament del fons estatal d'inversió local.