El Ple municipal aprova la moció per dur a terme la consulta sobre la independència a Sant Celoni

El Ple d'ahir, dijous, va aprovar, amb els vots favorables de la CUP i CiU (i els vots en contra del PSOE) la moció que dóna suport a la Plataforma organitzadora de la consulta popular sobre la independència dels Països Catalans a Sant Celoni i la Batllòria. Així, el consistori ofereix la infraestructura possible per a la realització d'aquesta consulta popular. La Plataforma, formada per entitats, organitzacions i persones a títol individual, està treballant per fer la consulta  abans que finalitzi l'any 2009 (podeu llegir aquí la moció sobre la consulta).

Pel que fa a la moció sobre la millora de la situació laboral del sector de la neteja dels edificis municipals, CUP i PSOE hi van votar a favor, mentre que el grup de CiU es va abstenir.

D'altra banda, el Ple va aprovar per unanimitat la moció entrada per la CUP referent a l'ús del català al Jutjat de pau de Sant Celoni --en aquests moments inexistent--, per tal que el funcionariat que hi treballa converteixi el català en la seva llengua vehicular.