El ple municipal d'aquest juliol, dimecres dia 23

El Ple municipal d'aquest mes de juliol tindrà lloc dimecres, a les 9 del vespre, a la Sala de Plens de l'Ajuntament amb l'ordre del dia que us adjuntem a continuació. Recordeu que podreu trobar tota la informació sobre els plens municipals clicant la icona que hi ha a dalt, a la dreta, d'aquesta pàgina web.

Ple municipal

Sessió ordinària del dia 23 de juliol de 2008

I.-PART DISPOSITIVA

1. Aprovació, si s’escau, de la xifra del padró municipal d’habitants de Sant Celoni referida a 1 de gener de 2008.

2. Aprovació, si s’escau, de la incorporació de dos nous membres al Consell de Poble de la Batllòria, a títol individual.

3. Designació, si s’escau, d’un representant de l’ajuntament de Sant Celoni a la Comissió d’informació i seguiment del dipòsit controlat de la Capçalera de les Valls.

4. Presa de coneixement i ratificació, si s’escau, de l’oposició al recurs contenciós administratiu interposat per la mercantil Aqualia SA contra un acord del Ple municipal.

5. Aprovació definitiva, si s’escau, del projecte d’arranjament de l’accés de vianants a l’estació del ferrocarril a la Batllòria.

6. Aprovació definitiva, si s’escau, del text refós del projecte de construcció del pavelló poliesportiu municipal al Sot de les Granotes.

7. Aprovació, si s’escau, de l’expedient de contractació per a l’execució de les obres de construcció del pavelló poliesportiu municipal al Sot de les Granotes.

8. Aprovació inicial, si s’escau, de la modificació puntual del Pla general d’ordenació promoguda per l’entitat Coperfil Group SA en l’àmbit de la UASU-42.

9. Aprovació inicial, si s’escau, del Pla bàsic de protecció civil de Sant Celoni.

10. Sol·licitud d’autorització, si s’escau, per a la celebració d’una Consulta Popular sobre la ubicació d’una Àrea Residencial Estratègica (ARE) a Can Riera de l’Aigua.

11. Aprovació, si s’escau, de les noves taxes del Centre de formació d’adults per al curs 2008-2009.

12. Aprovació inicial, si s’escau, de la modificació de la plantilla i de la relació de llocs de treball de l’ajuntament de Sant Celoni.

13. Aprovació inicial, si s’escau, de l’Ordenança municipal sobre distribució de publicitat.

14. Aprovació, si s’escau, de la moció presentada per la Secció Local d’ERC de Sant Celoni i la Batllòria per donar suport a Francesc Argemí “Franki”.

15. Aprovació, si s’escau, de la moció presentada pel Casal Popular i Independentista Quico Sabaté per demanar la llibertat de Francesc Argemí “Franki”.

16. Aprovació, si s’escau, de la moció presentada per la Secció Local d’ERC de Sant Celoni i la Batllòria pel dret al propi cos i l’avortament lliure i gratuït.

17. Aprovació, si s’escau, de la moció presentada pel grup municipal del PSC contra l’Eurodirectiva del temps de treball.

18. Aprovació, si s’escau, de la moció presentada pel grup municipal de la CUP per instar l’equip de govern per a que porti a votació en el proper Ple l’aprovació definitiva del Reglament que determina la condició d’habitatge desocupat amb caràcter permanent.

19. Aprovació, si s’escau, de la moció presentada pel grup municipal del PSC sobre la no modificació de la qualificació i usos de la zona de Can Riera de l’Aigua.

20. Aprovació, si s’escau, de la moció presentada pel grup municipal de la CUP per instar l’equip de govern a l’obtenció dels terrenys necessaris per a la construcció del nou hospital.

II.- CONTROL DE L'EQUIP DE GOVERN MUNICIPAL

21. Informació de la correspondència rebuda des del darrer Ple ordinari.

22. Informació de les resolucions dictades per l'Alcaldia i per la regidora de Seguretat Ciutadana en els mesos de maig i juny de 2008.

23. Donar compte de les contractacions urgents de personal realitzades per l'Alcaldia en els mesos de maig i juny de 2008.

24. Precs i preguntes.