El poble de la Batllòria: passat, present i futur

Us presentem el dossier sobre el poble de la Batllòria que ens permet conèixer a fons com viuen els batlloriencs a dia d'avui, quin és el seu passat i quins són els reptes als quals s'haurà d'enfrontar en un futur no gaire llunyà.

la Batllòria

Us presentem el dossier que hem confeccionat per entendre com han viscut i com viuen els batlloriencs i quins són els reptes que hauran d'afrontar com a poble. Consulta'l aquí!

Una aproximació a la Batllòria

Consulta aquí el fulletó abreujat

Consulta aquí el dossier complet

Més informació: www.santceloni.cup.cat/la-batlloria

Aquest dossier sorgeix d’una inquietud de les persones que formem part de l’assemblea local de la CUP de Sant Celoni i la Batllòria. Sempre hem tingut molt clar que per gestionar com cal els recursos públics primer cal conèixer bé la realitat, i per fer-ho convé saber del cert com viuen i quines necessitats tenen els veïns de cada barri, perquè l’espai on vivim i que ens envolta cada dia ens defineix la vida en tots els sentits.

Per això fa un parell d’anys vam posar fil a l’agulla. Vam començar a estudiar els barris celonins i, paral·lalement, la tardor passada vam decidir emprendre l’estudi del poble de la Batllòria, una empresa molt més ambiciosa, per dimensions i per singularitat històrica, social i cultural, però imprescindible. I aquí us el presentem.

No volem deixar d'agrair la bona disposició i col·laboració dels batlloriencs amb qui hem parlat i que ens han ofert tota la informació que hem necessitat. Moltes gràcies a tots!

El dossier inclou la veu de persones imprescindibles per comprendre la història social i política recent de la Batllòria així com el seu present