El treball de la CUP de Sant Celoni sobre les ARE, sol·licitat des de diferents àmbits

L'intens treball dut a terme per la CUP aquest últim any al voltant de les Àrees Residencials Estratègiques (ARE) en general, i de l'ARE prevista a Can Riera de l'Aigua en particular, ha fet que des de diferents àmbits s'hagi demanat a representants de la CUP de Sant Celoni perquè parlin de què són les ARE i què suposen des d'un punt de vista jurídic, polític i urbanístic. Així, des de la CUP de Lleida es va sol·licitar a la regidora de la CUP, Montserrat Vinyets, que el dia 3 de febrer es desplacés fins a Lleida per participar, juntament amb Joan Guinovart, arquitecte i membre del Secretariat Nacional de la CUP i de la plataforma Valls viu, a l'acte titulat L'ARE de Lleida: un model de creixement urbanístic insostenible. D'altra banda, Vinyets ha fet difusió dels seus coneixements sobre les ARE escrivint l'article Les ARE: males peces al teler de l'urbanisme català, publicat a l'últim número de la revista Illacrua (podeu llegir  l'article aquí).

A l'esquerra, Pau Jubillà, de la CUP de Lleida; al mig, Joan Guinovart, de la CUP de Valls, i a la dreta, Montserrat Vinyets, regidora de la CUP de Sant Celoni.