La consulta popular celonina sobre la independència es farà el diumenge 13 de desembre

La Plataforma organitzadora de la consulta popular sobre la independència dels Països Catalans a Sant Celoni i la Batllòria celebrarà la consulta el diumenge 13 de desembre, de la mateixa manera que moltes altres poblacions catalanes. Podeu adherir-vos a la Plataforma entrant al seu blog Volem decidir, a la pàgina de Facebook o escrivint a l'adreça electrònica [email protected].

Què és la Plataforma?

Arran de la consulta popular sobre la independència de Catalunya que va tenir lloc a Arenys de Munt el 13 de setembre passat, un grup d’entitats i associacions celonines van constituir la Plataforma organitzadora de la consulta popular per la independència dels Països Catalans a Sant Celoni i la Batllòria amb l’objectiu de convocar una consulta popular sobre la independència dels Països Catalans abans que finalitzés l’any 2009.

La Plataforma es va presentar públicament el dilluns 26 de setembre a l’hotel Suís amb la lectura d’un manifest en què es defensava el dret dels pobles a decidir i es convocava totes les entitats, associacions i persones a títol individual a participar a la Plataforma. El Ple municipal del dijous 8 d’octubre va aprovar, amb els vots favorables de la CUP i CiU (i els vots en contra del PSC-PSOE), la moció consensuada per CiU, ERC i la CUP que dóna suport a la Plataforma organitzadora de la consulta popular sobre la independència dels Països Catalans a Sant Celoni i la Batllòria. D’aquesta manera, el consistori celoní es compromet a oferir la infraestructura que sigui necessària per a la realització d’aquesta consulta popular.