La CUP celebra 10 anys amb la II Festa de la Unitat Popular i dóna suport a la mobilització de Somescola

L’atzar ha fet que el dissabte 14 de juny coincideixin dos actes de gran rellevància per als simpatitzants i col·laboradors de la CUP: d’una banda, la Festa de la Unitat Popular, que celebrem enguany en el marc del nostre 10è aniversari i que estem organitzant des de fa mesos, i de l’altra, la gran mobilització de Somescola a Barcelona. Quan ens vam assabentar que la manifestació de Somescola es feia el mateix dia ens vam plantejar canviar de data la Festa, però l’enorme dificultat que això suposava, tenint en compte que els ponents i músics que ens hi acompanyaran estan avisats des de fa mesos, va fer que finalment ens decidíssim per seguir endavant amb el que ja havíem organitzat sense que per això ens deixés de saber greu no poder ser tots a Barcelona el dia 14 (alguns de nosaltres sí que hi serem). Al Ple municipal d’ahir ja vam tenir l’oportunitat de posar-hi el nostre granet de sorra votant a favor de la moció de suport a la mobilització de Somescola i contra la ‘Llei Wert’.

Per tot això volem donar tot el nostre suport a Somescola i a les persones que han impulsat la mobilització del dia 14 i, alhora, volem convidar a tothom a assistir a la Festa de la Unitat Popular, que començarà a les 6 de la tarda a la plaça de l'Església amb una mostra d’entitats, seguirà a les 7 amb els parlaments de Joan Garriga (regidor UM9-Ribes) sobre habitatge, Dani Cornellà (exalcalde i regidor de la CUP a Celrà) sobre el sistema de recollida de residus, Jordi Colomer (CUP d’Arenys de Munt) sobre municipalització de serveis públics, i Dani Corpas (regidor de la CUP Sant Celoni), sobre els 10 anys de la CUP Sant Celoni i la Batllòria. Després d’un sopar obert a tothom i de la projecció d’un vídeo commemoratiu del 10è aniversari, Carles Belda i Marc Serrats (23 h) i un punxadiscos posaran un alegre punt i final a la festa. L’endemà al matí hi haurà animació infantil (11 h) i un vermut (13 h) a la plaça del Comte del Montseny.

I després de la celebració seguirem treballant, és clar, per encarar tots junts els anys que vénen. No hi falteu!

MOSTRA D'ENTITATS (18 h plaça de l'Església)

PARLAMENTS POLÍTICS (19 h plaça de de l'Església)

Joan Garriga (UM9 Ribes) sobre habitatge

Dani Cornellà (exalcalde i regidor CUP Celrà) sobre gestió de residus

Jordi Colomer (CUP Arenys de Munt) sobre municipalització de serveis públics

Dani Corpas (regidor CUP Sant Celoni) sobre els 10 anys de la CUP

Actuació Colla Bastonera Quico Sabaté

SOPAR I CONCERT (21 h plaça de l'Església)

Seguidament, servirem un sopar (10 euros) i projectarem un vídeo commemoratiu dels 10 anys de la CUP a Sant Celoni. La música de Carles Belda i Marc Serrat i un punxadiscos tancaran la festa nocturna.

ANIMACIÓ INFANTIL I VERMUT (11 h pl. Comte del Montseny)

L'endemà al matí, hi haurà un espectacle d'animació infantil, 'L'animal de l'amistat', d'Anna Onz produccions, a la plaça del Comte del Montseny a partir de les 11. I a la 1 un vermut servirà per posar el punt i final a la festa.

Perquè seguirem fent feina molts anys més, us hi esperem!