L’assemblea debat el document ‘Una proposta per a Sant Celoni i la Batllòria’ i aprova la llista electoral

La CUP té Una proposta per a Sant Celoni i la Batllòria, un document elaborat amb base a l’experiència dels últims dotze anys, a les converses amb diferents entitats i grups socials i amb persones experts sobre diferents àmbits municipals.

20 AUP 30 març 2019 CUP Sant Celoni i la Batllòria

La CUP té Una proposta per a Sant Celoni i la Batllòria, un document elaborat amb base a l’experiència dels últims dotze anys, a les converses amb diferents entitats i grups socials i amb persones experts sobre diferents àmbits municipals.

I aquest dissabte, 30 de març, l’ha compartida i debatuda en la 20 Assemblea d'Unitat Popular amb col·laboradors, simpatitzants i convidats a la Sala Bernat Martorell, on s’han fet quatre taules que han debatut els quatre grans eixos del document:

> Un poble al servei de les persones, que tingui en compte les minories, la igualtat de gènere, i que ho faci amb perspectiva de barris i tingui en compte les particularitats del poble de la Batllòria.

> Una economia que miri per la gent i que no incrementi les desigualtats socials. Hem de promocionar el comerç de proximitat i el turisme de qualitat i sostenible. I que potenciï la creació d’empreses, comerços i cooperatives.

> Un nou model de poble, que fomenti una mobilitat i una energia universal i sostenible. Que faci una gestió adequada dels seus residus i mantingui a ratlla la brutícia i la degradació de l’entorn i els espais públics.

> Unes polítiques que garanteixin un lleure i un oci de qualitat per a tothom. Cal fomentar la cultura i l’esport com a motor de benestar i d’integració social, i posar en valor el nostre patrimoni cultural, històric i natural.

Els joves i la gent gran a Sant Celoni i la Batllòria

El jovent celoní necessita un espai propi on poder-se trobar, expressar, crear i gestionar. Un espai que actuï de Punt Jove, on els joves se sentin amb la llibertat de pensar-lo, dissenyar-lo i fer-lo servir segons les seves necessitats i inquietuds. Cal, per tant, que els joves participin des del principi en el projecte.

La qualitat de vida de la gent gran, les seves necessitats, és un dels grans reptes que tenim com a societat avui. Sant Celoni i la Batllòria ha d’establir formes de detecció de situacions de vulnerabilitat provocades per la soledat, la malaltia o problemes habitacionals,  unes xarxes veïnals que permetin detectar-les i ajudar a posar-hi remei a través dels serveis socials.

Tenim una llista que farà possible aquesta proposta

L’Assemblea va votar la proposta de llista electoral que consta de 27 noms escollits segons uns criteris de transversalitat i de pertinença a diferents sectors socials de la població. Ben aviat anirem anunciant els noms de la llista.

I també tenim més de 100 celonins i batlloriencs que donen la cara per la CUP.

Dues grans propostes són la necessitat del jovent celoní de tenir un espai propi i el fet de crear una xarxa de detecció de casos de vulnerabilitat entre gent gran