L'equip de govern no va informar la CUP del debat sobre les ARE organitzat per l'Incasòl

La CUP denuncia que el grup municipal de CiU no l’hagi informat del debat sobre les Àrees Residencials Estratègiques (ARE) organitzat per l’Institut Català del Sòl (INCASÒL) que tindrà lloc durant tot el matí de demà en el marc del saló immobiliari Barcelona Meeting Point. Tot i que l’INCASOL ja va informar en el seu moment els ajuntaments afectats per una ARE de la jornada monogràfica que se celebrarà demà, l’equip de govern de CiU en cap moment ho va comunicar al grup de la CUP. A dia d’avui ja no és possible assistir-hi perquè la inscripció a la jornada està tancada i hi ha una llarga llista d’espera.

La CUP lamenta que el grup de CiU se salti el dret a la informació, sobretot tenint en compte que l’ARE i tot el que es faci al seu voltant és un tema d’elevat interès per al municipi, que hi ha un procés de consulta popular en marxa previst per a finals de gener i que en el seu moment l’ajuntament va crear una comissió de treball per fer el seguiment del procés formada pels tres grups amb representació al consistori.

La jornada de demà al Barcelona Meeting Point, titulada Àrees Residencials Estratègiques, tindrà lloc de 9.30 a 14 hores al palau de congressos de Fira de Barcelona i comptarà amb la intervenció del conseller de Política Territorial i Obres Públiques, Joaquim Nadal, el secretari de Planificació Territorial, Oriol Nel·lo, els alcaldes de Santa Coloma de Gramenet, Reus, Figueres i el Prat de Llobregat, la secretària d’Habitatge, Carme Trilla, i el director general d'Actuacions Estratègiques i Política de Sòl, Joan Llort, entre d’altres.