Les entitats poden presentar al·legacions a la consulta popular sobre l'ARE fins al 12 de juliol

Les entitats celonines tenen de termini fins al 12 de juliol per presentar al·legacions al projecte d'Àrea Residencial Estratègica (ARE) impulsat pel grup local de CiU a Can Riera de l'Aigua i a la consulta popular que se n'ha derivat. La pregunta que es proposa per a la consulta, i que es va presentar en la reunió celebrada entre partits polítics i entitats el dia 16 de juny a l'Ateneu, és la següent: "Estàs a favor o en contra de fer una ARE a Can Riera de l'Aigua?".

La reunió va servir per descriure a les entitats celonines el procés que s'ha seguit amb relació a l'Àrea Residencial Estratègica (ARE) que el Govern municipal de CiU vol construir a Can Riera de l'Aigua i que ha conduït a la convocatòria d'una consulta popular. Els tres grups amb representació a l'Ajuntament van descriure el seu posicionament polític sobre aquest projecte urbanístic i van contestar totes les preguntes que es van fer des del públic.