L'exregidor Dani Corpas, a la candidatura col·lectiva al Secretariat Nacional de la CUP

Bigues i Riells acollirà la presentació al Vallès Oriental-Baix Montseny de les candidatures per reformar el Secretariat. Aquest acte està obert només a militants de la CUP i es farà dilluns, 18 de juliol, a les 8 del vespre a la Sala Arcis de Bigues i Riells.

El militant de la CUP Sant Celoni Dani Corpas @embrunat, que va ser regidor a l'ajuntament celoní la legislatura passada, forma part de la candidatura col·lectiva d'11 persones que es presenta per reformar el Secretariat Nacional de la CUP. A banda de la candidatura col·lectiva, també es presenten candidatures individuals, ja que el pròxim Secretariat Nacional estarà format per un col·lectiu d'11 persones (amb l'objectiu que sigui un equip amb un pla de treball i un projecte comú prèviament acordat) més 4 d'individuals.

Abans de procedir a la votació del nou Secretariat, s'ha previst fer una roda d'actes de presentació de les candidatures arreu del territori. I aquest dilluns, 18 de juliol, toca el torn al Vallès Oriental-Baix Montseny: concretament a Bigues i Riells, a la Sala Arcis (av. Prat de la Riba, 111), a les 8 del vespre. Recordeu que només està a obert a militants de la CUP.

Votació del Secretariat Nacional
La votació per escollir el nou Secretariat Nacional es farà telemàticament entre el 30 de juliol i el 4 d'agost. Tots els militants de la CUP nacional podran votar a través d'aquesta pàgina: http://embranzida.cup.cat/

L'objectiu que hi hagi una candidatura col·lectiva és perquè sigui un equip amb un pla de treball i un projecte prèviament acordat