Neix la Plataforma antifeixista de Sant Celoni i la Batllòria integrada per tots els grups municipals

Arran del creixement de l'extrema dreta arreu, Sant Celoni i la Batllòria s'uneix per defensar els valors propis d'una societat democràtica davant qualsevol intent d'imposar comportaments i opinions racistes o autoritaris.

plataforma antifeixista Sant Celoni i la Batllòria

Per defensar els valors propis d'una democràcia davant qualsevol intent d'imposar accions racistes o autoritàries

Manifest
Sant Celoni i La Batllòria és una societat fundada en la solidaritat, la tolerància i la germanor entre veïns, totalment en contra del masclisme, el rebuig a la violència de gènere i el respecte a la diferència, l'internacionalisme, la protecció escrupolosa de la natura i la defensa dels valors democràtics i humanistes.

Tots i totes fem part d’aquest Sant Celoni i la Batllòria que volem lluny d’aquest neofeixisme que porta el verí del racisme i la xenofòbia, el xovinisme i el militarisme, el culte a la violència cega, el masclisme i la LGTBIfòbia.

És per això que neix Plataforma AntiFeixista (la PAF) a Sant Celoni i la Batllòria i volem comptar amb el màxim nombre d’entitats per estar a punt i preparats quan sigui necessari per sortir a defensar la democràcia de manera creativa, no violenta i participativa davant l'extrema dreta rància que, malauradament, està creixent a Espanya però en general a Europa.

Convoquem totes les entitats que s'hi vulguin adherir a venir quest dimecres 30 de gener a les 19 h a la sala Bernat Martorell. Volem ser pràctics i, a banda de constituir la PAF, volem fer un recopilatori de possibles activitats amb l’entitat que l’organitzaria per planificar una escaleta d’activitats on poder recórrer en cada moment que sigui necessari.

Per tal d’aconseguir-ho demanem que vingueu ja organitzats, és a dir, feu reunions prèvies dins la vostra entitat. Valoreu quina o quines activitats podríeu fer. I dimecres dia 30 a les 19 h no vingueu tots (no volem col·lapsar la Sala Bernat Martorell), sinó uns representats per tal d'explicar la vostra iniciativa.

Fem entre tots un Sant Celoni i La Batllòria antifeixista.

Sant Celoni, 23 de gener de 2019
Grup impulsor per la creació de la Plataforma AntiFeixista de Sant Celoni i La Batllòria

Totes les entitats que ho vulguin es poden adherir a la Plataforma Antifeixista, ens trobarem dimecres, 30 de gener, a les 19 h a la Sala Bernat Martorell