Puri Martín renuncia a la regidoria de la CUP i Andrea Peña ocuparà el seu lloc

Al Ple d'avui la companya Puri Martín renuncia a la regidoria per motius personals.

Puri Martín CUP Sant Celoni

La CUP de Sant Celoni i la Batllòria informa que en el Ple ordinari d'avui, la nostra companya Puri Martín presentarà la seva renúncia com a regidora al consistori per motius estrictament personals.

Des d’aquí volem agrair-li tot l’esforç dedicat a la CUP al llarg d’aquests dos anys com a regidora i per tants d’altres com a simpatitzant. Estem segurs que en breu ens tornarem a trobar en els diferents espais socials i polítics de Sant Celoni i la Batllòria.

L'Assemblea Local ja ha fet tots els tràmits per dur a terme la seva substitució i així fer-la efectiva en el proper Ple ordinari del mes de juliol.

La persona escollida per la candidatura és, sobretot, una aposta política. Compleix tres requisits indispensables per a la tasca que haurà de dur a terme al llarg dels propers dos anys: per mantenir la paritat volíem que fos una dona i, a més, jove, amb molta projecció política, i que comptés amb experiència entre el teixit social i cultural celoní.

En aquest sentit, estem molt contents de poder donar la benvinguda a l’Andrea Peña Ambatlle com a nova regidora de la CUP Sant Celoni.

Seguim treballant!
Som l’alternativa!

La nova regidora Andrea Peña és una persona que ha estat sempre molt vinculada al teixit social i polític celoní