Presentem el projecte Barris a la Mostra d'Entitats de Sant Celoni

Aquest dissabte, 26 de maig, la CUP serem al carrer Major durant tota la tarda amb una paradeta informativa. I a les 7 de la tarda, a la plaça de l'Església, presentarem el projecte Barris i el primer dels dossiers: sobre les Borrelles, les Torres i el Salicar.

Barris CUP Sant Celoni

Aquest dissabte a les 7 de la tarda a la plaça de l'Església presentarem el dossier sobre les Borrelles, les Torres i el Salicar, en el marc de la Mostra d'Entitats de Sant Celoni. A partir de les 17 h tindrem la parada al carrer Major, molt a prop de la plaça de l'Església.

El projecte Barris

Per la CUP potenciar els barris de Sant Celoni ha estat sempre un objectiu pendent. És en aquests espais on hi ha més proximitat entre el veïnatge, on s'acumula coneixement i sentiment de pertinença. Perquè ser de lesBorrelles, el Salicar, l'avinguda de la Pau o Sant Ponç per molts celonins i celonines té molt de sentit.

I és a través d'aquest marc urbà i humà que l'administració s'ha d'acostar a la gent i oferir més i millors serveis. Per això potenciar els barris és potenciar Sant Celoni.

La Comissió de Barris de la CUP va engegar un estudi molt ambiciós sobre les Borrelles, les Torres i el Salicar per conèixer-ne aspectes tan diversos com la història, l'evolució demogràfica, la mobilitat, el comerç, l'accés a serveis, la sensació de seguretat, etc. I n'ha sortit aquest estudi:

Estudi BORRELLES TORRES SALICAR

A través d'aquest marc urbà i humà que són els barris és on l'administració s'ha d'acostar a la gent i oferir més i millors serveis